субота, 21 січня 2017 р.

         Репортаж Тропічної Квіточки»
                Свято осені у старшій групі.
   Вихователь: Кучма М.В.

                                                                                            Ой як гарно навкруги,
В золоті сади, луги.
Одяг хто подарував?
Хто їх  так  розмалював?

Уночі, як нам ще спиться,
Ходить, чула, чарівниця.
Ходить садом, полем, гаєм,
Все у шати одягає

І сама вся в дорогому
У намисті золотому
Як лише його торкнеться
Так все золотом заллється.

Пісня «Чарівниця  осінь»
Чарівниця осінь,
І казковий гном,
Вже фарбують коси
Вербам за вікном.

Звучить музика.

Природа всюди розкошує
Немов зібралася на бал.
Це леді Осінь всім готує
Чудовий, пишний карнавал.

Казкова, в пишному вбранні
Приходить осінь мов у сні.
То враз умиється дощами
Засипле жовтими листками.

А то лиш ручкою змахне
Неначе літо зазирне.
Природі спокій все приносить.
Тож зустрічайте – леді Осінь!

Звучить музика, заходить Осінь.
Пісня « Фея Осінь»

Осінь:  Усі зібрались в нашім залі,
              Вітаю всіх на карнавалі!
Ведуча: Почекайте, Леді Осінь!
                Ще хтось он на свято проситься!
Осінь: О! Та це ж мадам Злива! Ласкаво просимо!
             Давно не заходили в гості! Відпочивали?
Злива: О ні! Я дуже зайнята!
             Займаюсь шоу бізнесом!
Осінь: Ви стали артисткою?
             Ні , я продюсер і соліст нової талановитої групи
             «Краплинка»            

              Прийміть у подарунок пісню, яку я присвятила собі,

              Ой, вибачте,Вам, Леді Осінь.

          «Якщо з неба дощик ллє»
Якщо з неба дощик ллє,
Ми усі беремо
Парасольки то не є,
То не є проблема,
І під снігом, під дощем,
Ми гулять підемо,
То не, то не , тонеє,
То не є проблема.

Кожен що приходить день,
Нам дарує тему.
Для мелодій і пісень, то не є проблема.
Якщо гарний настрій є                                                                                    Ми співать будемо.
То не, тоне, тонеє,
То неє проблема.

Ми всі любимо співать,
Й танцювать будемо.
Виступать у вас в гостях,
Тоне є проблема.
Наша група не проста,
« Краплинкою» звемо.
То не, тоне,тоне є,
То не є проблема.

Осінь:           Ну що ми можемо розпочинати?
Краплинка: Осінній вітер забарився,
                       На бал бешкетник не зявився
                       Прошу його ще почекати
                       А потім вже розпочинати.
Пісня « Залетів у садок»

Чути шум вітру, голосну музику.
До залу вривається Вітер.

Вітер: Не треба ображатися на мене
             У лісі я загрався з листям клена.
             І геть забув, що ждуть мене на святі.
             Уклінно прошу, вибачте малята!
             Мені чарівна Осінь наказала,
             Щоб я розважив гостей карнавалу.
  Люблю я ігри, танці, сміх,
  Дарунки дарувати для усіх.
  Запрошую вас в коло стати
  І танець дружби станцювати.

Танець дружби.

Ведуча : Дякуємо тобі вітре за чудовий  таночок.
                А ми на нашому балу не тільки танцюємо і                
                 співаємо,а ще й ігри граємо. Нумо з нами гратися.

Гра з калошами.

Лунає екзотична музики
Тропічна квіточка: Я є кореспондент, Тропічна Квіточка
                                   Неорденарна, дуже екзотична,
                                   Мое шанування,Вам Царице дощів
                                   Дозвольте мовити декілька слів.
                                   У нашому краї нестерпна жара,
                                   Постійно триває літня пора.
                                   Хмаринки нам вітер часто приносить,
                                   Але ми не знаємо що таке Осінь?
                                   Я тут на карнавалі справу маю --
                                   Про Леді Осінь репортаж складаю.

Злива:     Яка нетактовність. Вибачте, .Леді Осінь.
Вітер:    Не гнівайтесь, Леді Осінь.
                Зараз я відправлю  цю нахабну квіточку назад до 
                 Тропічних країв.
( Вітер дмухає на квіточку. Квітка зіщулюється від холоду.)

Осінь: Зачекайте! Вона не винна!
                І я зовсім не гніваюсь, навіть запршую вас, іноземна                                      госте. Приєднатися до нас , та прийняти участь у нашому карнавалі!  
                                                 
 1 Краплинка: А ми розповімо тобі про Осінь.

2 краплинка: Покажемо усю її красу.

1 Краплинка: Ти зрозумієш, на скільки вона красива, багата і        
                           Весела.
Тропічна Квіточка: дякую вам,друзі.
                                   А звідки ж мені розпочати репортаж?

Ведуча: Може, госте лісом помандруєш,
                І про Осінь вісточку почуєш?

Музика « У казковім лісі»

Сорока: Скре – ке – ке! Скре – ке- ке!
               Розповім я вам таке!
               Що іде здалека гостя.
               А у нас господарює Осінь,
Тропічна Квіточка: Гей, шановні, почекайте,
                                     Зупиніться, не спішіть.
                                     Що у лісі робить Осінь?
                                     Ви мені все розкажіть!

Їжачок:  По лісних стежинах
                 Ходить, бродить Осінь.
                 Під ногами легко,
                Стелить килим новий.
                Жовтий і червоний
                Золотий, кленовий.
Сорока: Така хороша Осінь
                Такий веселий ліс.
                 Зелені віти сосон
                 Мереживом сплелись.

Їжачок:  Є гриби в густому гаї,
                 Гірчаки, боровики,
                 Глянь, немов понадягали
                Гостроверхі шапочки.

Сорока: Під жовтою осикою,
               Блискучі та слизькі,
               Родиною великою,
               Розсілись маслюки.

Тропічна Квіточка: Ой , а хто ще тут ховається?
                                    Цей гриб у кошик не збирається?

Бліда поганка:   Я Поганка Бліда, гарна й молода
                               В лісі з давних – давен проживаю,
                               У сирій темноті, в самоті в забутті
                               Тут про мене ніхто не згадає.

Мухомор:          Якщо зайдеш у темний ліс,
                            Там мухоморів повно скрізь,
                             Червоні, гарні і стрункі,
                            Стоять вони , мов вояки.
                             Красою славиться наш рід,
                             Не годимось ми на обід,
                             Якщо побачиш нас – тікай!
                             Поганок і мухоморів не збирай!
Бліда поганка: Кажуть всі що я погана?*
                             Просто я біленька панна,
                            Дуже ніжна і тендітна,
                            Чом мене не люблять діти?
                            В лісі кожен день я чую,
                            Що поганка гриб отруйний,
Що від мене лиш напасті,
В кошик мрію я попасти.

Мухомор: Моя біленька панно,
                    Ти зовсім не погана.
                    Давайте затанцюємо,
                    У лісі всіх здивуємо.

Танець Мухомора,Поганки, Їжачка і Сороки.

Тропічна Квіточка: Хазяйнує в лісі Осінь
                                     Ліс довкола аж горить
                                     І дарунки всім приносить,
                                     Все працює , а не спить.
Діти:           Ще запрошуємо щиро,
                     Завітай до саду , люба,
                     Осінь тут теж робить диво,
                     Хазяйнує владно всюди.

                     Осінь чарівна у гості прийшла,
                     Щедрі дарунки усім принесла.
                      Яблука стиглі і груші смачні,
                      В кожній оселі стоять на столі. 

                     Коли вона загляне в сад,
                     Наллється соком виноград,
                     І спілі яблука ранет,
                     Солодкі стануть, наче мед.

                          Ой хороші яблука у саду,
                          Та високо виросли на біду,
                          У листячку миготять,
                          А упасти з гілочки не хотять,
                          Не відірве яблучка і вітрець,
                          Хоч нагнув нам гілочку, молодець.
                          Нижче . вітре, гілочки нахили,
                          Щоб дістати яблучка ми змогли.

Пісня  Яблуньки.

Світить,світить, сонечко ясне.
Гріє,гріє лагідно мене.
Жовті, жовті, яблучка мої,
Діти, діти, швидко всі сюди.

Це все для вас!
Це все для вас!

Люблять,люблять,яблучка мої,
Смачно,смачно,хрумають усі.
Низько, низько, віти нахилю!
Щедро,щедро,всіх вас пригощу.

Це все для вас!
Це все для вас!

Гарно, гарно сонечко світи,
Швидко, швидко, яблунько рости.
Любим, любим, яблучка твої,
Щиро,щиро, дякуєм тобі.

Це все для вас!
Це все для нас!

                          Ходить осінь по садах,
                          Ходить усміхається,
                          Ніби в казці швидко так ,
                          Кольори міняються.  

Вихователь:  Ось ми і побачили, як хазяйнує Осінь  у садах,      
                         Але це ще не все. Осінь -- справжня господиня.
                         І зараз ми подивимось, як хазяйнує осінь на       
                         Городі.
Пісня овочів.

А зараз жартівлива рекламна пауза.

Діти:          У бабусі на городі ,
                    Проживали в мирі й згоді,
                    Овочі відмінні,
                    Дуже вітамінні.
                    Телебачення не мали,
                    Дуже скромно проживали,
                    Коли ж телевізор в них зявився,
                    Кожен з овочів змінився.

Стали мріять всі про сцену
Чи піти у  бізнесмени ?
Йде капуста в модельєри,
І буряк зробив кар’єру,
Соус Торчин продає
Сік  «Садочок» тільки п’є.

У моделі йде петрушка,
З нею Морква вслід подружка.

В співаки подався Кріп,
У банкіри, гляньте, Біб.
Скрізь закрилися пекарні,
Всі сидять у перукарні.

Та з'явився на екрані
Пан Гарбуз молоденький,
Всіх начальників – начальник.
Крутий, забавненький,
По городу походжає,
«Міс овоч» собі вибирає.

Ця звістка швидко облетіла,
І до нас примчала.
Всі овочі на нашім святі,
До купи зібрала.

Гарбуз:        Жовтопузий я Гарбуз,
                      Підкрутив зелений вус,
                      По городу походжаю,
                      Собі пару вибираю.

Вихователь:     Морква косу розчесала,
                             Гарбузові проспівала.                        
                     
Морква:        Ой, Гарбузе – Гарбузоньку,
                         Візьми мене -- дівчиноньку!
                         Я струнка і кучерява,
                         Буду тобі для забави.

Гарбуз:         Ні, Морквиця не годиться,
                       Бо худа і жовтолиця,
                       Та ще й хвалиться собою,
                       І пишається красою.

Морква:      Не худа я, а струнка!
                       Йду за пана Буряка!

Буряк:         Я червоний буряк,
                     Гарбузові свояк,
                     Ходи до мене Морквице,
                     Пошануємось сестрице.

«Танець Моркви і Буряка»       

Вихователь:    Картоплина підкотилась,
                            Гарбузові вклонилась.

Картопля:      Ой, Гарбузе, Гарбузоньку,
                         Візьми мене -- дівчиноньку!
                         Я хазяйка працьовита,
                         У роботі дуже спритна.


Гарбуз:    Подивись на себе мила,
                   Личка ти давно не мила,
                   Ходиш ти завжди в брудному,
                   Не потрібна ти нікому.

Картопля:    Як тобі я не така,
                       То піду до Часника.

Часник:    Я Картопля полюбляю,
                   І в таночку покружляю.
                   Я хоч пекучий і гіркий,
                   Зате гарний і стрункий.
«Танець Картоплі і Часника»

Вихователь:   Капустина застидалась,
                           Тихо з грядочка озвалась.

Капуста:      Ой Гарбузе – Гарбузоньку,
                      Візьми мене – дівчиноньку!
                      Я заможна господиня,
                      Хустинок є повна скриня.

Гарбуз:     Не візьму тебе до хати,
                   Бо не любиш працювати,
                   Лиш одну роборту знаєш,
                   Кожен день хустки міняєш.

Вихователь:   А Капусточка сміється.
           
Капуста:   Пан Горох круг мене вється .
Горох:    Ходи до мене, Капустино,
                 Буде в нас своя родина.

«Танець Капусти з Горохом.»

Вихователь: Цибулина золотиста,
                        Одягла нове намисто.

Цибуля:       Ой, Гарбузе – Гарбузоньку,
                      Візьми мене – дівчиноньку.
                      Буду тебе лікувати,
                      Всю родину доглядати.

Гарбуз:    Не візьму я Цибулину,
                  Навіть на одну хвилину.
                  Бо ти зла і язиката,
                  Будеш мені допікати.

Цибуля:    Як тобі я не така,
                    То піду за Огірка.

Огірок:     Огірок я зелененький,
                   І смачний і молоденький.
                   І з цибулею дам лад,
                   Дуже добрий з нас салат.

«Танець Цибулі і Огірка»         
Вихователь:    Жовта диня на осонні,
                           Потягнулася з просоння.

Диня:   Ой, Гарбузе – Гарбузоньку,
               Візьми мене й мою доньку.
               Золотисті ми і гожі,
                І на тебе трішки схожі.

Динька:    Будем тебе пильнувати,
                   Будем тобі догоджати.
                   Ось така сімейка наша,
                   Добра гарбузова каша.

Гарбуз:     Обійшов город не марно,
                   Подругу знайшов я гарну.
                    Буде в мене господиня,
                    Золотиста кругла Диня.

«Танець Гарбуза, Дині, Диньки»
                       
Вихователь:   Веселяться овочі і жартують,
                           Веселую полечку затанцюють.

«Полька овочів» 

Немає коментарів:

Дописати коментар