понеділок, 23 січня 2017 р.



Новий рік із Машею!

Починаємо наш бал -
Новорічний карнавал.
Запросили ми на свято
Новий рік – гостей багато.

За вікном біліє сніг,
Падають сніжинки,
А у залі гомін сміх,
Це прийшла ялинка.






Діти:  Ой, красуня лісова,
Вогниками сяє,
Весь садочок наш співа,
Новий рік стрічає.

2.З піснею і сміхом
В зал ми завітали,
І красуню лісову
Радо привітали.

3.Подивіться на ялинку,
Кожна гілочка в сніжинках
І прикраси із срібла
Теж ялинка надягла.


. Ялинка гарна і пишна
Зелена та розкішна
На ній яскраві кульки
І дзвоники бурульки.


4.Сьогодні весело у нас –
Ми Новий рік стрічаєм
Усіх, хто в залі є в цей час,
Ми гаряче вітаєм.

5,Ми веселі малята –
Всі прибралися до свята
Щоб раділи разом з нами
Наші тата, наші мами.


6.Нам дуже-дуже весело
Це свято зустрічать
І пісеньку про зиму
Ми будемо співать.

Хоровод «Прибрана ялиночка».                     

Ведуча: Чи приходить Новий рік,
Як не пада білий  сніг?
Адже дід Мороз не в змозі
По асфальтовій дорозі
На санчатах приїздити –
Сумувати будуть діти!

Тож, як сніг не випадає,
І ялинка не засяє?
Подарунків теж не буде?



Зимонько, голубонько 
В білім кожушку, 
Любимо ми бігати 
По твоїм сніжку. 
Всім рум”яниш личенька 
Ти о цій порі 
І ладнаєшь ковзанки 
В нашому дворі.

Люба Зимонько, крилата!

Завітай до нас на свято!


Зима: (заходить)

Падай сніг, 
Падай сніг –
 
Для усіх, усіх, усіх,
 
І дорослих і малих,
 
І вселих і сумних.
 
Всім, хто гордо носа ніс, 
Ти тихцем сідаЙ на ніс. 
А роззя
ві, як на сміх, 
Зал
ітай до рота сніг. 
Вереді за комір вліз
ь 
Й доведи його до сліз. 
А веселі
-- граЙте в сніжки – 
Сніг
,  сідай їм на усмішки 
І засмійся   з усіма: 

Діти:
- Ой, зима, зима, зима!



(Співає пісню)





Дитина:

Зимонька-зима прийшла,

Щастя й радість принесла.

Принесла сніжинки,

Принесла крижинки.

Дитина:

Зимонька-зима прийшла,

Щастя й радість принесла.

Ковзани, санчата,

Гарних свят багато.

Дитина:

Сипле з неба перший сніг

Зіроньками білими.

Тихо стелить по землі

Ніжно-білі килими.



Люба зимонька-зима!
Веселіш, як ти, нема! 



Зима:

Не хвилюйтеся, малята!
Новий рік повинен всюди
І до всіх завжди встигати –
На погоду не звертати!

Не хвилюйтесь! Що нам сніг!
Вчасно прийде Новий рік!
Дід Мороз сучасний нині –
Він приїде на машині!

А я звичайно ж допоможу вам

Але спочатку відгадайте загадки:



Хто білить борошном всю землю,   
Малює крейдою на вікнах?   
Хто шиє пухові перини  
І прикрашає річки сріблом?  
(Зима.)

  Ковдра біла не руками зшита,  
Не ткана, не кроєна,  
З неба на землю послана.  
(Сніг.)

  Біла зірка з неба впала  
На долоню і пропала.  
(Сніжинка.) 

  Усе літо стояли,   
На зиму чекали.   
Діждались пори —   
Помчали з гори.   
(Санчата.)

А щоб більше снігу було пропоную вам допомогти мені

Ось у мене у кошику сніжинки

Давайте разом розсипати їх1

( Гра « Метелиця»)





Ведуча: Дякуємо, зимонько!

Ми усі тебе вітаємо!

А Дідуся звичайно ж почекаємо!





Не дивуйтесь, друзі, що див на світі нема.

Чудеса лиш приносить нам казка!

Зустрічайте, якщо ваша ласка!



Заходить Ніч  співає.

(Загадай бажання)



Ніч.
Я темна Ніч!
Все покриваю,
Щоб сон прийшов до всіх
Дорослих й діток присипаю
Який по ночах сміх?
Вночі і темно, й дуже лячно,
І бродить хижий звір.
А той, хто вийде необачно,
Заблудиться між гір.

Ведуча.
Ну що ти, Нічко, ти чарівна,
Ти незвичайна в нас.
Буваєш раз на рік казкова,
Сьогодні ж, саме час!
Така ти гарна, симпатична
І дуже чарівна!
Ти ніч сьогодні – новорічна!
Творити час дива!


Ніч.
От горе! Я й забула, діти,
Що рік новий іде,
І треба казку всім створити,
Та, чари мої де?
А! Ось де паличка чарівна,
Торкнусь – час попливе…
Над світом ніч настане дивна
І казка оживе.


Ведуча:

Казку в гості кличуть люди –

Так ведеться споконвік.

Рік, який почнеться з чуда –

Буде добрим цілий рік



Ніч: Зараз я торкнусь маляток

І зроблю із них звіряток!



( Під музику іде по колу і торкається дітей)



Ведуча.

  Отож, сідайте всі, будь ласка                                                                                                                                                           А ми покажемо вам  казку                                                                                                                                                                                   Для вас можливо і незвичну                                                                                                                                                    Бо казка буде новорічна!



Дві лисички дві сестрички

Загубили рукавички

Ходять втрьох із татом лисом

Таємничим білим лісом.

Ліс гуде і сніг іде —

Рукавиць нема ніде.

Пролітали дві синички.

Підібрали рукавички

На пеньочку біля дуба:

-      Цінь – цінь – цінь, чия це згуба?

Білка каже:

-Ні –ні-ні!

Рукавички не мені.

Зайчик лапки обтрусив:

-      Рукавиць я не губив!

Мишка носом повела,

Р-р-раз ів нірку утекла:

А вовчисько:

У-у-у, -- з –за глоду,

Не носив таких я зроду,

Але раду дам я добру –

    Не мої . а заберу.

Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!

Дятел стукає у сук:

Гей, хто в лісі !

Тати й мами!

Шлю вам цю радіограму:

« В чиїх діток мерзнуть лапки,

Йдіть сюди до дятла.

Крапка.»

А сорока- білобока,

Всюдисуща й хитроока,

Щось собі поміркувала,

Над слідами політала,

Трьох руденьких розшукала

І чимдуж заскрекотала:

Там синички невеличкі

Підібрали рукавички,

    Ще новесенькі, тепленькі,

    І пухнасті і руденькі…

    Дякую вам, скрекотухо!—

Лис до дуба мчав щодуху.

Вслід за ним -  лисички,

Дві малі сестрички.

Як на місце прибули,

То таке спостерегли:

На руденьких рукавичках

Примостилися синички.

А за ними білка

Визирає з гілки.

А з-за дуба зайчик -

Білий побігайчик.

З-за пеньочка мишка

Вилізла з- під шишки.

Репетує вовчик:

-      Да-а-а-йте рукавички!

А лисички дві сестрички

Узяли ті рукавички

Усім дякувати стали

Та ще й пісню заспівала

Пісня лисички



Ведуча : Яку чарівну казочку ми побачили

               Та ще й у лісі побували.

                А давайте затанцюємо разом.



Хоровод ( Ми у лісі були) 



 (Звучить музика із мультфільму « Маша і ведмідь»).

 


Ведуча:    Мороз лютує, сніг  іде                                                                                                                                                А серед лісу темного
Маленька дівчинка іде.                                                                                  Хто ти, дівчинко маленька,
Розкажи скоріш, серденько.



Маша:  Я – Маша, хіба ви мене не впізнали?

             Я іду в гості до свого друга ведмедя Миші!

             Оце ж мабуть зрадіє мені ведмідь!



( Зявляється зайчик )



Зайчик: Ой йо йой!



і зразу ж ховається)



Маша : Дивно, чому це зайчик заховався?



Ведуча: Мабуть тому, що ти така бешкетниця?

             А ви як думаєте, малята?



Маша: Та ні ! Я слухняна!

            А ще я можу будь які сліди розпізнати!

( Звучить  куплетик з пісеньки)



            А ви умієте?



Ведуча: А ми Машо уміємо не тільки сліди впізнавати а ще і  ходити і танцювати так як лісові звірята!

Покажемо Маші?

Ану, Машо відгадай хто це?



Маша:  зайчик?Ага!

  ( Таночок  звірят)


Маша: Ой які молодці! А ось і хатинка Ведмедя!



( Хатинка у якій спить ведмідь, Маша будить ведмедя)



Маша: Мишо вставай! Мишо! Мишо!( Стрибає по ведмедю)Ведмідь (просинається): Що? Де? Коли?



Маша: Новий рік наближається! Годі спати!



Ведмідь: Новий Рік?



Маша: Ага!



Ведмідь:Я ведмідь-набрід! Вся сім’я моя вже спить.
   Тільки  я не буду спати, Бо Новий рік люблю стрічати!

(Звертається до дівчинки)

                      Як сюди ти, дівчинко, попала
                      І гляди, щоб в лісі темнім не пропала.



Маша:  Та я ж до тебе прийшла!Давай будемо ялинку прибирати!



Ведмідь: Ну давай!



( З’являється ялинка)



Маша: Ой яка красуня! А подарунки?

Ведмідь: Ти хочеш подарунків?

Маша : Ага!

Ведмідь: Ану глянь но під ялинку!

Маша : Ура! Подарунки! І це все мені?

Ведмідь: Не тільки тобі! А ще і нашим діткам! Чи слухняні вони були?

Маша: І що це все не мені? Не віддам!!!!!!



( Тим часом Маша хапається за мішок і ховає його)



Ведмідь: Машо , постривай, адже це подарунки для діток із дитсадочку!

               Що ж робити? Терміново потрібна допомога Діда Мороза!



Ведуча:    Триває свято наше любе –

              Ялинковий рік Новий!

              Йде до нас в святковій шубі

              Гість знайомий, дорогий.

                                                                                                                                
Діти:.   Це Дідусь Мороз завзятий,

             Винахідник, чарівник.

             З подарунками на свято

             Він з’являтись здавна звик.

 

Діти:      З дітьми грається охоче,

             Невгамовний жартівник...

             Голубі веселі очі

             Ми пригадуєм весь рік.

 
Діти:     Дід Морозику, дідусю,

             Чуєш, ми тебе звемо!

             Мама, тато і бабуся.

             З нетерпінням всі ждемо!



Пісня « Морозець - морозець»



(Заїжджає Дід Мороз із піснею)




Пісня « А чого ж ви мене ізлякалися ..)



Ведуча : Та ні Дідусю, Ми тебе зовсім не боїмося

                А просимо про допомогу.

               Маша забрала собі усі  наші подаруночки.



Дід Мороз: Зараз я допоможу!

                  Раз , два, три!

                  Подарунки, Машо поверни!

                 ( Чарує палочкою)


Маша: Та я ж Снігурочка Ось ваші подаруночки!

           Але   як я  роздам їх діткам?



Дід Мороз: Знову чари потрібні!

             ( Чарує палочкою, Маша ховається)

            Де ти Снігурочко?

Снігурочка:    А ось де я !    Я - Снігуронька маленька, Сніжна дівчинка гарненька.
3 Новим роком вас вітаю. Щастя, радощів бажаю . Я прийшла до вас, малята, подарунки роздавати



Дід Мороз : Ну що ж Машо! Ой Снігурочко давай роздавати подаруночки!



Ведуча: Хай Новий рік з добром до Вас прийде,
Здоров'я, сміх і радість принесе,
Різдво з колядою хай завітає,
Щастям безмежним Вас благословляє!

 бажаю я кожній сім’ї 
Процвітання та щедрої долі,
Щоб любові й добра ручаї
Не всихали у душах ніколи.

Зичу сонця та світлих надій,
Миру й втіхи на кожному кроці,
Також здійснення планів і мрій 
У прийдешньому Новому році!
(Хоровод)

З Новим роком!
З новим щастям!
Хай завжди в очах іскряться
Усміх, радість і кохання,
Хай здійсняться всі бажання!

З Новим Роком вас! З Різдвом Христовим!


Немає коментарів:

Дописати коментар