субота, 21 січня 2017 р.

« Пригоди  у зимовому   Лісі"
 Молодша група


Пісні : «Морозець»
             «Ой  ялинко зелененька»
             «Зайчики»
             «Прибрана ялиночка»  

Ігри : «Сірі зайчики»
           «Сніжки"

Ведуча:Ось і знову зима білоброва
Побілила поля і хати,
Заквітчала у інійдіброву,
Через річку наводить мости.

Лютийморозецьгукає –
Малюки нехай тікають.
Як проймедо кісточок —
Одягають кожушок,
Починають в сніжкиграти —
Він хапаєрученята,
Одягають рукавички —
А мороз щипає щічки.

Пісня « Морозець»

Ведуча:Поспішає зима, поспішає,
Підганяє мороз, холоди:
Скоро, скоро з далекого краю
РікНовийзавітаєсюди.

Під кружляннявеселихсніжинок
Почали готуватись і ми,
Щоб зустріти при світліялинки
Найдорожчого гостя зими.

Дитина.
Зимонькабіленька
Вже до нас прийшла.
І в сніжокгарненько
Землю одягла.

Дитина.
Сніг. як пух літає,
Чаризимові
Весело співає
Про зимонькупісні.

Дитина
 Летять, летять сніжинки
білесенькі, легкі,
Сніжинки-морозинки
прозорі, мов зірки.

Дитина:
Разом з нами тут ялинка,
У садок вона прийшла.
Зелененька веселика
Втіхудітям принесла.

Дитина:
Ялиночка, ялиночка,
Ось вона яка
Пухнаста і красива
Висока і струнка.

Дитина:
У ялиночки на ручках
Замістьпальчиків – колючки.
Ти, ялинко, не колись,
Краще з нами подружись

Ведуча:
Давайте,діти,затанцюємобілянашоїялинки.

Хоровод «Ой,ялинко ,зелененька…»

Лисичка:( Наспівує собі, ходить між ялинками)Я Лисичка, я сестричка
В лісі я гуляю
І зайчатокбоязливих
Зараз упіймаю.
Тільки їхчомусь не бачу
Міжялинзелених
Все одно зайчата білі
Не втечуть від мене.
(говорить)
Чую нюхом: є зайчата,
Тут вони, вухаті
Як прикинусь неживою,
Зможуупіймати.
(Лисичка лягає під ялинкою.)

Зайчиха:
Лиско, скоро – Новийрік!
Ображатьзайців не слід!

З’являєтьсядівчинка.

Червона Шапочка:  (дивується)
Лиска з зайцем розмовляє
І такехібабуває?
Може сниться це мені
У казковім чарівному сні

Ведуча:
Нині свято новорічне, але свято це незвичне,
Всіказки разом збираються, круг ялинкизустрічаються.

Червона Шапочка: Як я люблю це дивне свято
                                    В цей день скрізь радості багато!
 Мабуть, лягаю знову спати
Щоб Рік новий скоріш вітати!( Засинає)

(Виходить Червона шапочка -Маленька дівчинка, будить Червону Шапочку)

Дівчинка: Вставай, вставай  у казці ми!
                    Збуваються чарівні сни!

Червона Шапочка: Оце дива! Мабуть в дитинство повернулась я!

Ведуча: Сьогодні , у Ніч новорічну
Можуть трапитись до речі, зовсім незвичайні речі.
Знов дорослі маленькими стануть
І у казку цікаву заглянуть.
Ось послухайте будь-ласка, розпочинаємо зимову новорічну  казку…

Ведуча: Гляньте, діти,
Біля нашої ялинки
Стоїть у затишку казковая хатинка.
Хто ж у хатиночці живе?
На узліссі у хатині
Живе  зайчиків родина.
Дружно зайці проживають,
І танцюють і співають
Ще й у ігри гарні грають.

Пісня « Танцювали зайчики»


Ведуча:Взимку мерзнуть пальчики,
Снігом все покрито.
Захотіли зайчики
Борщику зварити.

Зайчиха: Маєм моркву і капусту,
Цибулину й бурячки,
Восени ми працювали
Все для борщику зібрали,
А варити в чім, — не маєм...
Нам на горщика грошей не вистачає..

Ведуча: Взимку мерзнуть пальчики,
Снігом все покрито...
Як же бідним зайчикам
Борщику зварити?
Довго думали-гадали,
Не журились, — міркували
І рішили куцохвості
До лисички бігти в гості.

Зайчиха:Бо лисичка дуже хитра,
Не страшний їй сніг й вітер,
Із Вовком-депутатом лисичка дружила
І бездоріжника собі купила!
Ще  у місті на базарку
Собі   придбала скороварку!

 Ведуча: Поскакали зайчики
Полем аж за річки
І прибігли зайчики
В хатку до лисички.
Ведуча. У темному лісі, біля ялинки,
 стоїть у тіньочку лисички  хатинка.
 Зайчик :— Добрий день, лисичко,
Любая сестричко!
Зайчиха:
Є до тебе справа:
Будь така ласкава,
І позич нам горщика
Наварити борщику,
Зайчик 2:
Борщику гарячого.
Ми ж тобі віддячимось:
Зайчик:
Подаруємо капустку
Свіжу, ніби з літа,
На базарі купим хустку
У червоних квітах.
Лисичка:
Щож , любі зайчата,
Я вам допоможу
Та за це у вас я
Теж  допомоги попрошу
 Я дуже стомилась,
бо свято на носі.
Сьогодні звіряток чекаю у гості.
Уже все готово у мене до чаю.
Приходьте, звірятка, я вас всіх чекаю.
Ось тільки ялинка моя без прикрас –
 нема магазину у лісі у нас!
.
Ведуча: Стали думати зайчата
Чим ялинку прикрашати
І звернулись до Сороки

Зайчиха: Гей, Сороко,  срекотухо
Рознеси по всьому лісу
про ялинку слухи.

Сорока:Скре-ке-ке, скре-ке-ке!
Де ви бачили таке, щоб у ніч святкову
Ялиночка лісова не мала обнову?
(вішає на ялинку свої намистечка)

Сорока: Гей, усі, хто мене чує,
тут Лисичка панікує,
Прикраси потрібно шукати
І зайчаток виручати!

Ведуча: І сорока – білобока
Полетіла на всі боки.
Все літала стрекотала,
Про новину сповіщала.
 Звірі в лісі зашуміли
й Ведмедя розбудили.

Зайчиха:Ведмедю, вставай , нам потрібна допомога.
(Тягне  за вуха)
Ну, тоді давай пограємось,
Один одного ми подогоняемо.
( Не відповідає.)
Ведмедику, ну давай пограємось
( Знову тягне  за вуха)
(Знову не відповідає.)
Чуєш, Мишко, відповідай.
( Знову тягне  за вуха)
Чебурашка:( Відмахується, але не встає)Не заважай.
Зайчиха: Ну, давай пограємо.
Чебурашка: (сердиться).
Сама себе подогоняй,
А до мене не чіпляйся.
Заєць. А що трапилось, чому ти плачеш?
( Чебурашка плаче, піднімається)
Чебурашка: Я не Ведмідь
Зайчиха: Ой лишенько, що я наробив?
Оце я так тобі вуха натягнув?
Виходить Ведмідь: Та ні, зайчику. Не хвилюйся!
Це казковий гість до нашого лісу завітав!
 Чебурашка:  Я заблукав, а звірі відправили  мене до Ведмедя
 Кажуть він на мене схожий. А що схожий ? Але я не пам`ятаю як мене  звати , тому й плачу !Може ви , дітки мені допоможете?
Ведуча : Звичайно ми допоможемо
То як звати цього казкового звіра ?
Діти:Чебурашка!
Ведмідь: Постривайте, а ти любонько що хотіла?
Зайчиха: Та, довго розповідати, скажу лише у Лисички ялинку потрібно прикрашати!
Ведмідь: Ну то ми допоможемо (думають)
Що б оце подарувати?
Чебурашка: Давай подаруємо  що-небудь гарне.
Ведмідь: Гарне? А що у мене є гарне?( Чухає за вухом)
(Знову думають.)
Чебурашка: Ну…Я у тебе гарний… То подаруй мене…
Ведмідь: Тю, оце придумав! Тебе ж на ялинку не почепиш!( Сидять і думають)
Обидва (перебиваючи). Придумав, придумав!( Махають руками , беруть шишки і йдуть з ведмежатами навколо ялинки)
Ведуча: Ось Ведмідь  й Чебурашка  ще й маленькі ведмежатка йдуть
з дарунками до хати.
 А ви що
подаруєте ялинці ?

Ведмедик: Ми не будем, ні-ні-ні,
спати в новорічні дні!
Ось ялиночці –красі
шишки принесли оці.
(Вішають шишки на ялинку)

Танок Ведмедиків.
Ведуча. Дякуєм за подарунок
Шишки гарні ,золоті.
Вас запрошуєм в хатину
До Лисички на гостину.
Ведуча: Про  звістку Білочки почули
і до ялиночки стрибнули.

Білочка1: Ми білочки маленькі
Пухнасті і гарненькі.
Через ліс до вас стрибали,
На гостини поспішали.

Білочка 2: Щоб ялиночка сіяла,
Сяйвом друзів звеселяла,
Принесли ми їй горішки
Прикрасіть ялинку трішки.

Ведуча. Дякуємо вам, подружки,
Гарні білки – пострибушки.
Вас запрошуєм в хатинку
До Лисички на гостину.

Повернулися зайчатка,
 теж ялинку прикрашати.
(під м-ку вбігають зайченята)
Гей, Зайчатонька малі,
що ялинці принесли?
Зайчик1: Ми зайчики – побігайчики,
Веселенькі чеберяйчики.
Маєм шубку білу й гладку,
Ще й з хороброго десятка.

Зайчик 2. Морквинки
на ялинку ми повісим
Такого ще не бачили у лісі.
(Вішають морквинки на ялинку)
Гра: «Білі зайчики»
Лисичка: Тепер ялинка
– просто диво
І висока, і красива:
Шишки золоті висять,
Диво кулечки блистять.
Друзі всі допомагали,
І ялинку прикрашали.

 Ведуча: Лисичко, яка гарна в тебе тепер ялинка
і які хороші в тебе друзі
Молодці, усі звірята,
Дуже люблять помагати.
І тепер ялинка сяє,
Друзів в хоровод скликає.

Хоровод « Прибрана ялиночка»
Ведуча:І сказала Лиска зайцям:

Лиска: Дякую за допомогу
Та навіщо зайчики йти вам у дорогу
Ось вам горщик любі                                                  
Та будем дружити
Можна і у мене борщику зварити.

Ведуча:Зайчики раденькі
Натопили добре пічку
І гуртом, швиденько,
У новому горщику
Наварили борщику.
Їли-їли, наїдались,
Ще й лисичку частували.
Частували і звіряток
Що прийшли до них на свято
І нагрілись пальчики,
Стало тепло знову.
Танцювали зайчики
Весело і чудово.

 Ведуча: Ви тут грались, танцювали,
Друзів з лісу частували,
Чом же з нами усіма
Діда Мороза тут нема?
Треба його погукати
Усі разом: Дідусю Морозе! Дідусю Морозе!

Ведуча. Дід Мороз, червоний ніс
Ми тебе давно чекали.
Вірші вчили, танцювали,
І ялинку прикрашали.

Д.М. Ой яка гарна ялиночка в вас,
іграшок скільки,яскравих прикрас,
Тільки чому це скажіть у горі,
досі не світяться ще ліхтарі?
Скажемо разом, щоб згоди дійти:
« наша ялинка, вогні засвіти!

Діти:1,2,3, ти, ялиночко, гори!!!»
/Засвічується і гасне /

Д.М.Діти,допоможіть мені
засвітити ялинку.
Ось ялиночка стоїть
і вогнями миготить,
А притупніть каблучком /діти тупотять/ -
Ой погасло все кругом!
Нумо поплескай гучніше дитинко
Ти гори скоріш ялинко  / діти плескають Ялинка засвічується./
Ведуча: Дякуємо, дідусю, за те що засвітив нам ялиночку
 Йшов ти ,діду, довго,
Працював, топтав доріжки,
То ж давай Дідусю
Пограємось хоч трішки

Діти: Сипле, сипле білий сніг,
Ми сховались, хто де міг,
Ти Дідусю в сніжки грай,
На нас сніжки ти кидай!

Д.М. О, в сніжки я гратися дуже люблю,
давайте пограємо!

Гра зі сніжками
І. Ліпим сніжки ми хутенько
Бо настав зимовий час.
Ми тупцюємо швиденько,
Щоб не змерзли ніжки в нас

ІІ. Покружляємо тихенько
Ми зі сніжками вгорі.
Ой як гарно їх ліпити
Взимку дітям у дворі.

ІІІ. А тепер за спину треба
Наші сніжки заховать.
Потім кинемо до неба.
Хай летять вони, летять.

Дід Мороз: Які ви спритні! Ви мене порадували,
а тепер прийшла моя черга порадувати вас моїми
подарунками. А де це ж мої подарунки?
Діти: У мішку.
Дід Мороз: Ой вірно. Ось він біля ялинки.
( Роздає подарунки)
Дід Мороз: Які ви спритні! Ви мене порадували,
а теперприйшламоячергапорадувати вас моїми
подарунками. А де це ж моїподарунки?

Відчиняйте двері ясенові,
бо Різдво вже стука об поріг
знак добра, господньої любові
в світлі Вифлиємської зорі!
Хай це свято лине в кожну хату,
в кожнім серці свій залише слід
будьте дужі, щирі і багаті
щастя вам і довгих многогих літ!

А на останок я хочу щоб ми заколядували разом у нашій дружній родині

Немає коментарів:

Дописати коментар