четвер, 8 жовтня 2020 р.

 

     Комунальний дошкільний заклад   с. Білобожниця

 

Осіння казка( Ріпка )та Кікімора Безбарвна.

(Середня група)


            

 

 

                 Підготувала : Кучма

                                                2019р.

 

Вихід дітей із сопілочками
Ведуча 1:

Гляньте діти! Знову осінь у віконце заглядає,
Все навколо дружньо, разом щедру Осінь прославляє,
Пісню весело співають звірі, квіти і комахи,
І струмочки пісню знають, чули, як співають птахи,
Тож соромитись не треба!
Посміхайтеся усі!
Пісня лине аж до неба, заспіваємо усі!

Пісня
« Золотава осінь йде»

Ти чому похмура осінь,

Сонечко сховала?

Прохолодою своєю

В нас тепло забрала.

 

Приспів:

Золотава осінь йде

Листя осипається,

Вже курличуть журавлі

В теплий край збираються.

 

Влітку сонечко раненько

Кожен день вітало,

У віконечко до мене

Вранці заглядало.

 

Приспів.

Зранку щось похмуро стало

Пташка не співає

І мене в садочок дощик

Зранку проводжає.

Приспів.

 

Саша:Ой, ходила осінь блукала
Золотом усе фарбувала.
Стало листя гарне, барвисте,
Небо синє-синє та чисте.

Ростик: Золоті стрічки дарувала,
Їх березам в коси вплітала,
А калині чудо-намисто
Дарувала осінь врочисто.

Назарчик:  Осінь гарна, наче царівна.
Вся природа стала чарівна.
Ой ходила осінь, блукала
І красу в серця розливала

Дмитрик: В садах дозріли яблука рум’яні,
І кавуни, і дині на баштані.
Тож ллється радість через край,
Що буде добрий урожай.


Діти: ( разом)Осінь, Осінь, в гості тебе просим,
З щедрими хлібами, з високими снопами,
З листопадом і дощем, з перелітним журавлем.

 

Таночок листочків
Ведуча2: Дивіться, малята, листочок кружляє…
Можливо, де осінь поділась він знає.
І чому на свято вона так бариться?
Треба листочок ось цей роздивиться.

(Бере листочок до рук, роздивляється його)

Ведуча1:

Дивний цей листочок золотий…

Мабуть, трішечки він чарівний.

Цей листочок не простий,
Думаю – він
 звуковий!
Щось сказать нам хоче бачу
То це лист від Осені неначе!

 

Листочок: « Не можу прибути до вас я на свято,
Кікімора Безбарвна зачаклувала мене, малята.
Її будь-ласка, розшукайте,
Мене із біди виручайте.»

 


Ведуча:Осінь треба нам
рятувати.
То підемо Кікімору шукати?
Діти: Так!
(Виходить Кікімора Безбарвна)


Кікімора Безбарвна:
Ну що,діточки,осіннього свята захотілось?
Чи чого сюди ви заявились?
Коли восени все в яскраве вдягнеться,
Навіть настрій у мене від цього псується!
Тож я трішечки почаклувала,
І природа як я – безбарвною стала.


Ведуча: А Осені що ти зробила
?
Кікімора Безбарвна: Просто її кольорів всіх лишила!
Відро із безбарвною фарбою візьму
І вас у безбарвних перетворю.
(Бере відро, вдає, що фарбуватиме дітей, щось ніби шукає)
Ведуча
1:Але наші діти не хочуть такими як ти ставати…


Кікімора Безбарвна:
Ой-ой-ой…Ще й спасибі будете Кікі казати…
Вибору в вас нині просто немає,
Сильною я завжди доти буваю,
Доки фарби не з’являться всюди яскраві -
Тоді будете ви хазяйнувати тут самі…
Ой, а де ж мій пензлик подівся? Дивилась тут гарно…
Піду пошукаю ще там, бо день пройде марно…
(Виходить геть, неначе шукати пензлика)


Ведуча: Що ж нам робити? Як фарби вернути?
Вихід якийсь має тут бути…
Треба всі фарби швиденько зібрати.
Будемо перші фарби шукати!
Де ж восени їх можна відшукати?

Треба мабуть у овочів спитати

 

Бурячок: Я – червоний буряк,
Всім корисний, чи не так?
Борщ із мене люблять діти,
Квас із мене можна пити,
Сік корисний і смачний,
Подивіться я який!


Помідорчик.: А я пан-помідор, весь червоний, як сеньйор
Гордовито походжаю,всіх томатом пригощаю.


Ведуча : червону та бордову фарби змогли від овочів взяти.
Треба б ще зеленої нам пошукати.

Зеленої фарби нам не вистачає…
Але восени її майже немає…
Травичка й листочки червоні й жовтенькі,
Зеленого дасть хто для діток маленьких?

Це – зелені огірочки,
Дуже гарні й запашні.
Поскладайте
їх у бочки,
Бо  ж солоні, ох смачні!

 

Артем:

 Насоліть ви нас багато,
Бо як землю вкриє сніг,
Щоб у будень і у свято
Кожен нас поїсти зміг.


Ведуча:
Молодці малята, різні фарби ми зібрали, тому заслужили трішечки відпочити, а давайте пограємо в гру.

Гра «Овочі та фрукти»
 Діти розбігаються по залі і присідають.
Слова ведучої:

Овочі та фрукти під сонечком зростали
Щоб росли гарненько - дощі їх поливали

(Діти потихеньку підіймаються)

Осінь вже прийшла, тож час не гайте
        Швидко в купки позбирайтесь!
(Діти збираються морква-до моркви, карто
пля-до картоплі, яблуко-до яблука і т.д.)
А тепер ми для маляток
Будем страви готувати
Овочі у борщик поспішайте
Фрукти
для  компоту у кошик стрибайте!


Ведуча:
Почекайте!

Жовту фарбу ще треба б дістати.
Тож тримаєм курс на ліс!
Будемо її шукати скрізь.
Щоб скоріше до лісу дістатись,
Будемо поїздом туди добирати
сь!!!

 

 

Музичний поїзд

Ведуча: Як гарно у лісі! Подивіться, як тут тихо, які гарні листочки на деревах, на землі.

Саша: Стоять осінні клени у барвах золотих,
І дивляться на мене, а я дивлюсь на них.


Пудан М:Ось листячко упало, нагнувся я до листка –
Він жовтий і червоний, мов лапка в гусака.


Ростик:Листя осипається з берізки
Листочок зажурився і летить
І сонце нахилилось низько-низько,
Сумний журавлик в теплий край летить.

Ведуча :

Жовту фарбу змогли від листочків узяти
Треба б ще синьої нам пошукати.
Діти, увага,
треба загадку відгадати,
Щоб
дізнатись, хто синю фарбу має нам дати.

 

Дмитрик:«Він у морі спочивав,
У хмаринці мандрував,
І галявину з травою
Вимив чистою водою» (Дощ).

               
ПІСНЯ „
Осінній дощик»

Осінь, осінь наступила

Листя осипається

Сонечка нема стемніло

Дощик починається!

Приспів:

Крап-крап, на садочок!

Крап- крап на пеньочок!

Дощик землю поливай

З нами ти пограй!

 

Павучки, жучки та мушки

Всі біжать ховаються

І в далекую дорогу

Пташечки збираються!

 

Приспів:

Крап-крап, на садочок!

Крап- крап на пеньочок!

Дощик землю поливай

З нами ти пограй!

 

Крап-крап, на рученьки!

Крап- крап на ніженьки!

Дощик землю поливай

З нами ти пограй!

 


Коля:Дощик, чуєте, пішов,
Нас із вами тут знайшов
Ми долоньки простягнемо –
В жменьки крапельки зберемо.

Танок-хореографія «Краплинки»


Ведуча: Фарби роздобуті нам час готувати
Й Кікімору Безбарвну до нас будем звати.
(Готують фарби,пензлики.
)

Діти: «Кікімора Безбарвна,іди до нас!»

Заходить Кікімора
Кікімора Безбарвна:Ви без мене нудьгували…
Ну звичайно – я це знала!
Зараз буду я вас фарбувати,
Будете ви як я всі ставати…
Ведуча: Зачекай, ми сюрприз для тебе приготували –
Щоб ти яскрава як Осінь-красунечка стала.

ДІТИ РОЗФАРБОВУЮТЬ СУКНЮ КІКІМОРИ. (причеплюють)

Кікімора Безбарвна
:Яка ж я красива зробилась, малята!
Із Осінню поруч не соромно буде стояти.
Уже-уже…… Я по неї поспішаю,
На свято до нас її зараз гукаю.

(Виходить і повертається із Осінню)

Пісня : Осінь чарівна у гості прийшла

Осінь чарівниця у гості прийшла

І дарунки щедрі всім нам принесла

Приспів:

Яблука і груші , стиглий виноград

Осені дарунки  для усіх малят.

 

Осені дарунки в радісно берем

І в корзинки наші весело кладем.
Приспів:

Яблука і груші , стиглий виноград

Осені дарунки  для усіх малят.

 

Осінь: Добрий день,мої малята,
Бачу ,що готові ви до свята,
Бачу,що і Кікімора по вашій ласц
і

Стала красива така – ніби в казці.


Осінь: Милі діти! Мить чудесна!
Я парасольку вам принесла.
Лиш вітер осінньою піснею стане,
Змахне парасолька – і казка настане.


Казка «Ріпка»
Ведуча
1: У одненькому селі, наче в птаха на крилі.
Дід з бабусею тут жив ріпку в землю посадив.
Танок овочів та ріпки.

Пісня «Ріпка» (для маленьких)

Влітку, влітку, посадив ріпку,
Міцно, міцно, вкоренилась ріпка,

Сонце, сонце ріпку зігріває

Дощик лиє – ріпка підростає!

Ріпка: Люблять всі мене в народі,
Я росту на огороді.
Виросла я величезна!
А яка я красивезна!
Я горджуся красотою!
Вам не впоратись зі мною!
(Гордо всідається на стілець.).

Баба:Діду! Що з тобою?
Чому лежиш ти на городі?
Краще б ріпку ти зірвав!
Я б і каші наварила…


Дід:Ох! Немає в мене сили…
Ріпка виросла така,
Ну й пузатії бока!
Повнощока, зелен чуб.
Ну не ріпка, просто дуб.

Дід:Бабко! Допоможи витягнути ріпку!


Бабка: Не сиджу я тут без діла!
Ще й корову не доїла!
Та як кличуть помагать,
Треба справи всі лишать…
(Йде стає позаду діда, «тягнуть» ріпку, співають):

Влітку, влітку, посадив ріпку,
Міцно, міцно, вкоренилась ріпка,

Тягнем-потягнем, витягнуть не можем,
Витягнуть ріпку хто допоможе?
Всі разом: Внучко, допоможи витягнути ріпку!
(З’являється внучка із лялькою в руках).

Внучка:Нову ляльку одягаю,
Стрічки в коси їй вплітаю!
Та як кличуть помагать,
Треба справи всі лишать…
(Стають одне за одним, повторюється сценка):

Влітку, влітку, посадив ріпку,
Міцно, міцно, вкоренилась ріпка,

Тягнем-потягнем, витягнуть не можем,
Витягнуть ріпку хто допоможе?

 

 



Всі разом: Жучко, допоможи витягнути ріпку!
(З’являється Жучка).
Жучка: Гав-гав-гав, лиха година!
Беспокійна ж ця родина!
Та як кличуть помагать,
Треба справи всі лишать…
(Повтор сценки. Пісня).
Всі разом: Кішко, допоможи витягнути ріпку!
(З’являється Кішка)
Кішка: Кличете для чого кі
шку?
Може є у вас сосиска?
Всі разом: Ні!
Кішка:
Неспокійний ви народ!
Треба йти
 всім на город….
(Повтор сценки з піснею).
Всі разом:
Мишко, допоможи витягнути ріпку!
(Виходить Мишка)
Мишка: Я сьогодні вихідна,
В мене справа не одна,
Манікюр зробити треба…
Ну, яка в мені потреба?
(Німа сцена)
Ніби в рот води набрали…
Мишку ви чого гукали?
Баба: Треба іноді книжки читати,
Казку щоб свою
впізнати!
Жучка: Ти берись мерщій за Кішку…
Мишка: Що таке? Братись за Кішку?
Вимажу свої панчішки…
Кішко, брись!
Кішка: Няу-няв! Допоможіть!
(Кішка ховається за спини всіх)
Дід: Зараз слово скаже дід!
Місце ти своє забула!
Хто хазяїн в домі знаєш?
Чому не допомагаєш?
(Мишка йде стає перед ріпкою…)
Всі: Не туди! Ставай назад!
Мишка: Не кричіть усі підряд!
Дід: Зараз буду Мишку бити….
Мишка: Вже стаю! Який сердитий!
(Іде повільно стає назад)

 

Всі співають:
Тягнем-потягнем, витягнуть не можем….
Тягнем-потягнем….витягнули ріпку!
(Ріпка встає, всі стаю довкола неї, танцюють)
Баба: Разом ріпку діставали,
Усі разом працювали!
Жучка: Вже йде вечір до двора -
Тож вечеряти пора…
Баба: Діду, вже й вечеря підоспіла…
Внучка: Пригости і Бабу й Внучку…
Жучка: Кісточкою пригостиш і Жучку….
Кішка: Молочка налий для кішки…
Мишка: Мишці зерничка хоч трішки…
Всі разом: Будем зараз всі гуляти,
Дружбу нашу прославляти!

Осінь: Добре казку показали,
Дружно ріпку витягали.
А тепер усіх діток
Я запрошую в танок.


Пісня : Щедра осінь

Наша осінь щедра,наша осінь мила

Наша осінь щедро всіх нас пригостила!

Приспів:

Грушечки медові, яблучка чудові

Кавуни рябеньків, дині золотенькі

 

Наша осінь світить,наша осінь гріє

Наша осінь щедро пригощати вміє!

 


Дмитрик: Закінчилось свято,
Та ми не сумуєм.
Усмішки та радість усім подаруєм.
Казка до нас ще прийде не раз
Бо ми в неї вірим, все буде гаразд!

Осінь: Хай ця ріпка золота,
Буде ріпка чарівна.
Ось вам подарунки від Осені!

(
Осінь роздає солодощі ).

Немає коментарів:

Дописати коментар