неділя, 26 листопада 2017 р.

Дитячі мирилки від Юлії Хандожинської
Мир – миром,
Пироги з сиром,
Вареники в маслі –
Жити будемо прекрасно.


* * *


Битися — не билися,
Трохи посварилися,
Потім посміялися,
Друзями зосталися.



* * *


Я мирюсь, мирюсь, мирюсь,
Із тобою не сварюсь.
А якщо я посварюсь,
У калюжі опинюсь!


* * *


Дай скоріш мізинчик свій,
Зачепи його за мій.
Мізин-мізин-мізинець —
Помирив нас, молодець!


* * *


Я мирюся й ти мирись,
Більш не бийся, не сварись.
Не кричи ти і не лайся,
Моїм другом залишайся!


* * *


Мир миром,
Пироги з сиром,
Вареники в маслі.
Ми — дружечки красні,
Обіймімося!


* * *

Мирися, мирися
І більше не сварися.
А будеш обзиватися,
Я буду кусатися.
А для чого це робити?
Краще будем ми дружити!
  
Дитячі мирилки, Малюнок В. Буйновського та В. Ульянової




Юлія Хандожинська. Добірка мирилок для дітей. Малюнки - Сільві Вяльял"Посміхнулось сонечко,
Засвітили зорі,
Ти і я сваритися
Не будем ніколи."
(Юлія Хандожинська)



Яна Яковенко, козацька мирилкаКозацька мирилка (автор - Яна Яковенко)




Дитячі мирилки. Збірка. Малюнки - Юрія Северина."Через тин вишня похилилася,
А дружка з дружкою посварилися. 
Тобі яблучко, мені грушечка,
Не сварімося, помирімося, дружечко."  

Немає коментарів:

Дописати коментар