середа, 19 квітня 2017 р.

Читайте у журналі
“Дошкільне виховання” №4
Сьогодні лікарі висловлюють занепокоєння станом здоров’я дітей: тільки 10% малят, які відвідують дошкільні заклади, можна вважати цілковито здоровими.
Батьки та педагоги переймаються насамперед фізичним здоров’ям малят. Але на думку багатьох фахівців, проблема здоров’я потребує комплексного підходу. Тож у квітневому випуску журналу “Дошкільне виховання” ми говоримо про фізичне, психічне, духовне здоров’я дітей, публікуємо досвід українських педагогів щодо його збереження і зміцнення.
Також у випуску: досвід педагогів ОАЕ (“школа щастя”), математичний квест, музичне заняття у природі.
ЗМІСТ НОМЕРА:
  • МОНІТОРИНГ стану фізичного розвитку дошкільнят
    Недоліки традиційного обстеження. Розмовляємо з батьками та створюємо портрет психофізичного розвитку дитини. Запитання до батьків. Діагностика: обстеження голови-шиї. Засоби профілактики та корекції кривошиї
  • Організація роботи щодо забезпечення психічного і духовного здоров’я малятЖиттєві навички, які сприяють збереженню здоров’я. Чому важливо формувати у дітей позитивне ставлення до себе та інших? Робота з дошкільнятами: ігри, спостереження, фотовиставки, складання розповідей-роздумів
    • Шануймо себе й усіх довкола. Проектна діяльність з дітьми старшої групи протягом тижня. Пояснюємо дітям необхідність позитивного ставлення до себе, інших людей, життєвих перспектив. Вчимо бачити у власній поведінці та поведінці однолітків позитивні моменти
  • КАЗКОТЕРАПІЯ: як подолати страх у малятЩо зазвичай лякає дітей? У якому віці страх має пройти? Алгоритм складання терапевтичної казки. Схеми казкових сюжетів для розв’язання проблеми дитячого страху темряви
  • ПОРАДИ дитячого оториноларинголога: як підтримати здоров’я навесніЩо має насторожити батьків. Як зміцнити дитячий організм після зими
  • Щастя нації — мета освітиДосвід педагогів Об’єднаних Арабських Еміратів. Головна мета школи. Особливості управління освітою. Моніторинг. Позитивний підхід до оцінювання роботи закладів. Що робить школу щасливою?
  • Робота з батьками
    • Великодні традиції зміцнюють родину. Організація родинного майстер-класу з писанкарства
    • Ранкова гімнастика разом з мамою і татом. Комплекс вправ з йоги
  • Фізкультурне обладнання власноруч
    • Цукерки-масажерки. Комплекс вправ “Мурашки”. Формуємо правильну поставу. Здійснюємо профілактику плоскостопості. Активізуємо рефлекторні зони стоп
  • Ідеї для проведення занять
    • В іграх об’єкти природні ми пізнаємо сьогодні. Дидактичні ігри для дітей середньої та старшої груп
  • Детальні розробки занять
    • Розваги з Капітошкою. Заняття для дітей раннього віку. Вчимо малят будувати речення з 2–5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого. Закріплюємо знання про характерні ознаки і властивості води: прозора, ллється. Формуємо просторові уявлення. Збагачуємо сенсорний досвід дітей
    • Запрошуємо у гості до сонечка. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи. Продовжуємо вчити малят описувати об’єкти за навідними запитаннями. Закріплюємо знання про кольори, геометричні фігури. Розвиваємо емпатію. Створюємо позитивний емоційний настрій
    • Пригоди на Острові Математики. Квест для дітей старшої групи. Закріплюємо знання дітей про геометричні фігури. Формуємо уявлення про відповідність “кількість — число”. Вправляємо у серіації об’єктів за величиною, диференціації за шириною. Закріплюємо вміння користуватися планом, орієнтуватися у просторі
    • Яскравий світ чарівних звуків. Нетрадиційне музичне заняття у природі для дітей старшої групи. Вчимо дітей розпізнавати різноманітні звуки, характерні для живої й неживої природи навесні, добирати для відтворення цих звуків музичні інструменти, подібні за тембром, грати на них, пояснювати свій вибір
  • Свята та розваги
    • Дошкільнята проти ледарів. Сценарій випускного свята
А також:
  • Варіанти оформлення зали для випускного свята (КОНКУРС “Дизайн святкової зали”)
  • Цікаве обладнання для захопливої фізкультури (РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ)
Тема наступного номера (“ДВ” №5) — ненасильницьке спілкування.
Оформити передплату можна на пошті за Каталогом періодичних видань України
на 2017 рік або на сайті ДП “Преса”:
  • журнал “ДВ” — індекс 74140
  • у складі комплекту “Дошкільне виховання” + “Палітра педагога” + “Джміль” — індекс 95989
Увага!
Не пропустіть можливість передплатити
улюблені журнали на ІІ півріччя за нижчими цінами, скориставшись старим Каталогом (с. 112).
Не баріться! У новому Каталозі (на ІІ півріччя),
який буде опублікований незабаром,
зазначено нові, підвищені, тарифи Укрпошти на приймання передплати.
Якщо ви не встигли передплатити цей випуск
журналу, замовляйте його у редакції —
телефонуйте:
(044) 486-13-32, (067) 504-50-22, (050) 761-72-59
Оповідка-роздум про пригоди іграшок та їхніх господарів —подарунок від журналу «Джміль»
Скільки б іграшок не було у дитини, вона далеко не завжди охоче ділиться ними. Знайти баланс між власними інтересами і бажаннями інших малятам допоможуть опубліковані у рубриці Школа шляхетності оповідки “Умій ділитися, але й за своє заступитися”.
Вони дадуть дітям змогу подивитися на гру з позиції глядачів, а не її учасників, а отже, об’єктивно, без надмірних емоцій обговорити вчинки персонажів (у декому з них, можливо, упізнавши себе).
Публікація допоможе провести цікаву виховну годину чи бесіду на морально-етичну тему для молодших школярів.
ЧИТАЙТЕ оповідку “Як захистити своє” за посиланням
ЗАВАНТАЖТЕ презентацію з ілюстраціями до оповідкиЗАВАНТАЖИТИ


Немає коментарів:

Дописати коментар