Запитання
Як можна організувати і систематизувати роботу над скоромовками з дітьми в дошкільному навчальному закладі?Відповідь
Скоромовка — це і фольклорний жанр, і мовна, часто гумористична, гра, де звуки поєднано так, аби ускладнити вимову слів.Зазвичай скоромовки використовують у роботі з дітьми старшого дошкільного віку.
Текст можна завчати:
Відповідно, вивчення планують:
- на початку чи наприкінці заняття, відвівши для цього 3-5 хв.
- у повсякденному житті — в ранкові чи вечірні години.
1. | Вихователь |
|
2. |
| |
3. | Діти |
|
4. |
|
Щоби повправлятися у темпі та силі голосу, можна проказувати скоромовку за наростанням:
- повільно шепчучи
- дещо швидше, тихо промовляючи
- ще швидше й голосніше
- швидко і голосно.
До прикладу — скоромовка на «р»:
Перша група
|
Друга група
|
— Де вороно-каркароно, ти була? Що, вороно-каркароно, принесла? | — Покружляла, покружляла я вгорі. Горобців порозганяла у дворі. Стріла півня, розбишаку-пісняра, І чкурнула, дременула із двора. |
Зрештою, коли діти вивчать удосталь скоромовок, можна проводити своєрідні ігри-змагання:
- хто ліпше промовить
- хто знає більше тощо.
http://www.pedrada.com.ua/question/84-qqqqa-17-m2-11-02-2017-yak-vihovatelyu-organzuvati-robotu-nad-skoromovki-dlya-dtey?ustp=F&utm_medium=letter&utm_source=lettertnews&utm_campaing=letternews_230217
Немає коментарів:
Дописати коментар