Сторінки

Сторінки

середа, 25 січня 2017 р.

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ “УКРАЇНСЬКЕ   ДОШКІЛЛЯ”

Рекомендовано  Міністерством освіти і науки,  молоді та спорту України

ББК 74.26 Б61
Рекомендовано  Міністерством освіти і науки , молоді та спорту України (лист Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України від 09. 12. 2011 р. ¹ 1/11-11601) Рецензенти: М. А. Машовець – заступник директора з науково-методичної та навчальної роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук; О. П. Долинна – завідувач сектору науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; О. В. Низковська, Т. П. Носачова, І. Ю. Резніченко, І. В. Полуян – методисти вищої категорії сектору науково-методичного забезпечен ня змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; Т. С. Ільченко – завідувач дошкільного навчального закладу № 54 м. Київ.
Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. Л., Овчаренко Л. Р., Руханська Л. С., Самсін В. Р. Програма розвитку дитини дошкільного ві ку “Українське дошкілля” / О. І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. — Тернопіль: Мандрівець, 2012. — 264 с. ISBN 978-966-634-628-8 ББК 74.26
Всі права застережені    © О. Білан, Л. Возна, О. Максименко, All rights reserved      Л. Овчаренко, Л. Руханська, В. Самсін, 2012 ISBN 978-966-634-628-8  © ТОВ “Мандрівець”, 2012
Б61

ЗМІСТ
Передмова  ...................................................................7
РАННІЙ  ВІК (третій рік життя)  .....................................11
Психологічна характеристика дитини  ..................................... 12

Співпраця зі сім’єю ..................................................................... 14

Фізичний розвиток ......................................................................

Розвиток фізичних умінь і навичок ......................................15
Основи здоров’я ..................................................................19
Безпека життєдіяльності .....................................................21

Соціально-моральний розвиток ................................................. 22

Формування основ моральних якостей .................................22

Пізнавальний розвиток............................................................... 25

Сенсорний розвиток ...........................................................25
Ознайомлення з довкіллям ..................................................27
Ознайомлення з природою ...................................................

Мовленнєвий розвиток ............................................................... 32

Звукова культура мовлення .................................................32
Словникова робота ..............................................................33
Граматична правильність мовлення ......................................34
Зв’язне мовлення................................................................36
Мовленнєвий етикет ...........................................................37

Художньо-естетичний розвиток ................................................. 37

Художня література ........................................................... 37
Образотворча діяльність ......................................................39
Музична діяльність .............................................................41

Креативний розвиток .................................................................. 42

Конструктивна діяльність ....................................................42
Театралізована діяльність ....................................................44

Ігрова діяльність ......................................................................... 45

Статева ідентифікація та диференціація ................................. 50

Трудова діяльність ...................................................................... 51

МОЛОДШИЙ  ДОШКІЛЬНИЙ  ВІК (четвертий рік життя) ..53
Психологічна характеристика дитини ...................................... 54
3
Співпраця зі сім’єю ..................................................................... 55
Фізичний розвиток ...................................................................... 56
Розвиток фізичних умінь і навичок ......................................56
Основи здоров’я ..................................................................62
Безпека життєдіяльності .....................................................65
Соціально-моральний розвиток ..................................................67
Формування основ моральних якостей .................................67

Пізнавальний розвиток............................................................... 71
Ознайомлення з довкіллям ..................................................71
Ознайомлення з природою ...................................................74 Народознавство ..................................................................
Логіко-математичний розвиток ............................................81

Мовленнєвий розвиток ............................................................... 83
Звукова культура мовлення .................................................83
Словникова робота ..............................................................84
Граматична правильність мовлення ......................................85
Зв’язне мовлення................................................................87
Мовленнєвий етикет ...........................................................88
Пропедевтика підготовки руки до письма .............................89

Художньо-естетичний розвиток ................................................. 89
Художня література ............................................................89
Образотворча діяльність ......................................................91
Музична діяльність .............................................................94
Креативний розвиток .................................................................. 95
Конструктивна діяльність ....................................................95
Театралізована діяльність ....................................................97
Ігрова діяльність ......................................................................... 98
Статева ідентифікація та диференціація ............................... 103
Трудова діяльність .................................................................... 104


СЕРЕДНІЙ  ДОШКІЛЬНИЙ  ВІК (п’ятий рік життя) .........107

Психологічна характеристика дитини .................................... 108

Співпраця зі сім’єю ................................................................... 109

Фізичний розвиток .................................................................... 110

Розвиток фізичних умінь і навичок ....................................110
Основи здоров’я ................................................................116 4
Безпека життєдіяльності ...................................................120

Соціально-моральний розвиток ............................................... 122

Формування основ моральних якостей ...............................122
Основи правової культури .................................................125

Пізнавальний розвиток..............................................................128
Ознайомлення з довкіллям ................................................128
Ознайомлення з природою .................................................131 Народознавство ................................................................137
Логіко-математичний розвиток ..........................................140
Основи економічної культури ............................................143

Мовленнєвий розвиток ............................................................. 144
Звукова культура мовлення ...............................................144
Словникова робота ............................................................145
Граматична правильність мовлення ....................................14
7 Зв’язне мовлення..............................................................148
Мовленнєвий етикет .........................................................150
Навчання елементів грамоти ..............................................150
Підготовка до навчання письма ..........................................151

Художньо-естетичний розвиток ............................................... 152
Художня література ..........................................................152
Образотворча діяльність ....................................................154
Музична діяльність ...........................................................158

Креативний розвиток ................................................................ 160
Конструктивна діяльність ..................................................160
Театралізована діяльність ..................................................161

Ігрова діяльність ....................................................................... 163

Статева ідентифікація та диференціація ............................... 168

Трудова діяльність .................................................................... 169

СТАРШИЙ  ДОШКІЛЬНИЙ  ВІК (шостий рік життя) ........ 171
Психологічна характеристика дошкільника .......................... 172
Співпраця зі сім’єю ................................................................... 174
Фізичний розвиток .................................................................... 175
Розвиток фізичних умінь і навичок ....................................175
Основи здоров’я ................................................................182
Безпека життєдіяльності ...................................................186
5
Соціально-моральний розвиток ............................................... 189
Формування основ моральних якостей ...............................189
Основи правової культури .................................................193
Пізнавальний розвиток............................................................. 196
Ознайомлення з довкіллям ................................................196
Ознайомлення з природою .................................................200 Народознавство ................................................................ 206
Логіко-математичний розвиток ..........................................211
Основи економічної культури ............................................214
Мовленнєвий розвиток ............................................................. 216
Звукова культура мовлення ...............................................216
Словникова робота ............................................................217
Граматична правильність мовлення ....................................219
Зв’язне мовлення..............................................................221
Мовленнєвий етикет .........................................................223
Навчання елементів грамоти ..............................................224
Підготовка до навчання письма ..........................................225
Художньо-естетичний розвиток ............................................... 226
Художня література ..........................................................226
Образотворча діяльність ....................................................229
Музична діяльність ...........................................................233
Креативний розвиток ................................................................ 235
Конструктивна діяльність ..................................................235
Театралізована діяльність ..................................................237
Ігрова діяльність ....................................................................... 239
Статева ідентифікація та диференціація ............................... 244
Трудова діяльність .................................................................... 245
Показники компетентності випускника дошкільного  навчального закладу .............................................................. 248

Немає коментарів:

Дописати коментар