У номері: ознайомлюємо малят із городніми та садовими рослинами — вальдорфський підхід, заняття-дослідження, кулінарне заняття з випікання яблучного пирога тощо. Читайте у журналі “Палітра педагога” № 7-8
Як допомогти дітям легко й невимушено засвоїти відомості про городні та садові рослини? Як навчити застосовувати набуті знання та вміння у повсякденні? Як організувати захопливі дослідження й експерименти? Відповіді на ці запитання знайдете в журналі “Палітра педагога” № 7-8, 2020. Придбайте друкований журнал, не виходячи з дому: КУПИТИ ЖУРНАЛУ випуску: - Етапи і методичний інструментарій формування в дітей системних знань про овочі та фрукти.
- Вальдорфський підхід до ознайомлення малят із рослинами з саду та з городу.
- Інтегроване заняття для дітей старшої групи з пріоритетом трудового виховання.
- Динамічне інтегроване заняття-дослідження.
- Кулінарне заняття з випікання яблучного пирога.
- Заняття з фізкультури для дітей молодшої групи.
- Музичне свято — гостини в тітоньки Картоплини.
Зміст номера - Формування знань про фрукти й овочі: етапи та методичний інструментарій
- Засвоєння інформації про фрукти та овочі від раннього до старшого дошкільного віку.
- Нові знання, експерименти й відкриття.
- Інтеграція знань та всебічний розвиток.
- Творчість — найкращий спосіб здобуття “живих” знань.
- Цікаві форми роботи.
➜ Ознайомитися з публікацією - Ідеї для занять
- Детальні розробки занять
- Яблучний пиріг
Кулінарне заняття для дітей різновікової групи. Ознайомлюємо з алгоритмом замішування тіста на прикладі приготування яблучного пирога. Ознайомлюємо з правилами користування ножем, вправляємо в навичці нарізання. Актуалізуємо знання про фрукти, зокрема про яблука ➜ Ознайомитися з публікацією ➜ Рецепт яблучного пирога
“Джміль” 2016, № 3. “Королева саду”. Розповідаємо дітям про яблуньки та яблука: яким був перший яблуневий сад, як виростають яблучка, чим вони корисні; згадуємо “яблучні” прислів’я та приказки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ - Гайда, мишенята, овочі збирати!
Заняття з фізкультури для дітей молодшої групи за методикою М. Єфименка. Вправляємо малят у повзанні на середніх і високих карачках, підлізанні під дугу навпочіпки. Удосконалюємо вміння перелізати через колоду, пересуватися по гімнастичній лаві та підлозі сидячи, прокочувати м’ячі одне одному, підкидати м’яч угору, кидати об підлогу та ловити обома руками ➜ Ознайомитися з публікацією - Вишеньки-черешеньки
Заняття для дітей середньої групи. Збагачуємо активний словник лексемами з теми “Фрукти”. Формуємо вміння відгадувати описові загадки, розуміння понять “посередині”, “навколо” ➜ Ознайомитися з публікацією - Посадили часничок для здоров’я діточок
Інтегроване заняття для дітей старшої групи з пріоритетом трудового виховання. Закріплюємо знання дітей про осінні явища природи, про овочі, які висаджують восени ➜ Ознайомитися з публікацією - Сперечались овочі…
Інтегроване заняття для дітей старшої групи. Закріплюємо уявлення вихованців про овочі, їх види, способи споживання, корисність і цінність. Збагачуємо активний словник назвами городніх культур, прикметниками та дієприкметниками, що називають властивості овочів ➜ Ознайомитися з публікацією ➜ Репродукція картини М. Вейстлінга “Завершення збирання врожаю” ➜ Відеозапис частини ілюстрованого вірша В. Паронової “Сперечались овочі”
“Джміль” 2018, № 11. “Суперечка двох вокзалів”. Прислухаємося до незвичайної суперечки — створюємо ляльковий театр за мотивами казки Дональда Біссета “Два вокзали” + ШАБЛОНИ ДЛЯ НАГОЛОВНИКІВ АНОНС Тема вересневого випуску журналу “Палітра педагога” (2020, № 9) — ЦІКАВІ ПРОГУЛЯНКИ ЩОДНЯ КУПИТИ ЖУРНАЛЛітній випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 7-8, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації. - Освітня ситуація “Як у дружбі жити?”. Запросіть дітей на свято, яке влаштував Джмелик. Розпитайте, до яких розваг долучився б кожен із них. А які розваги для свята могли б запропонувати вони? Обговоріть із вихованцями проблемні ситуації, подані в журналі, та інші, із життя групи. Разом потренуйтеся знаходити слова, які допоможуть порозумітися з другом чи подругою.
- Освітня ситуація “Подружимося з тваринками!”. Запропонуйте дітям виготовити з паперу різних жабок, а потім розіграти з ними невеличку виставу. Нехай на кожне кумкання паперові актори стуляють і розтуляють ротики. Про що можуть розмовляти жабки, які приїхали з різних країн? Чи зрозуміють вони одна одну? Запропонуйте дітям вигадати власну “жаб’ячу мову” і звертати більшу увагу на жести та інтонації, щоб усе зрозуміти правильно. Чи легко це?
- Розвага просто неба “День дружби в нашому дитсадку”. Організуйте День дружби для своїх вихованців. На прогулянці проведіть ігри, описані в журналі. Допоможіть малятам налагодити взаємодію і виразити свої емоції під час арттерапевтичного малювання в нетрадиційних техніках.
Ви користуєтесь розробками занять у журналі “Палітра педагога”? Поділіться цією інформацією у соцмережах, на своєму сайті чи блозі. -- Щиро ваша редакція журналу «Палітра педагога» та видавництво «Світич» P. S. Ви отримали цей лист, оскільки підписані на новини журналу “Палітра педагога”. Якщо це повідомлення потрапило до вас випадково або ви не хочете надалі отримувати такі повідомлення, будь ласка, напишіть нам. |
Немає коментарів:
Дописати коментар