Сторінки

Сторінки

четвер, 26 січня 2017 р.


За програмою
" Українське дошкілля"

Ранній вік
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Театралізація – один із видів діяльності, який відкриває широкі можливості творчих проявів дитини, є доволі ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості. У театралізованій діяльності дитина реалізує свої потреби у самовираженні, спілкуванні, пізнанні себе. Окрім того, театралізована діяльність є чудовим засобом збагачення мовленнєвого досвіду дитини.


Театралізована діяльність включає такі види: театралізована гра (гра-драматизація); підготовка до театралізованого дійства (репетиції) і саме театралізоване дійство; перегляд і сприйняття театралізованого видовища (перегляд вистав, відвідування театру, ознайомлення зі складовими театру, професіями людей, які там працюють).

Вікові можливості дитини

Дитина за допомогою дорослого чи самостійно розігрує тексти віршиків, забавлянок, закличок; повторює окремі слова; виконує дії відповідно до змісту тексту; імітує рухи; звуконаслідує тварин. Бере участь в інсценівках знайомих казок із використанням декорацій і костюмів під музичний супровід. Малюк емоційно позитивно реагує на розігрування драматизацій, симпатизує позитивним героям та обурюється поведінкою негативних. За допомогою міміки, жестів, рухів передає почуття й емоції. 

Освітні завдання 

Вчити дітей передавати рухи та дії героїв відповідно до змісту казки, потішки, віршика тощо; повторювати ці дії з іграшками, використовуючи при цьому різні види театру (ляльковий, настільний, пальчиковий). y
Вчити наслідувати голоси птахів і тварин, передавати елементарні рухи: пташка – літає, зайчик – стрибає.
Формувати вміння передавати свої почуття емоціями, словами, жестами, інтонацією. Формувати позитивну реакцію на театралізоване дійство, емоційний відгук, бажання займатися театралізацією.
Вчити співпереживати героям дійства (симпатизувати позитивним і обурюватися поведінкою негативних персонажів). y
Розвивати інтонаційну виразність мовлення, вміння брати участь у діалозі.
Вчити адекватно реагувати на використання костюмів і масок, потрібних атрибутів.
Всіляко підтримувати ініціативу дитини займатися драматизацією, інсценуванням тощо.

Третій  рік  життя
Тематика ігор і вправ “Так говорить…”, “Покажи нам зайчика (лисичку, ведмедика)”, “Хто до нас прийшов?”, “Ось як ми радіємо”, “Ось як плаче хмарка”, “Так сердиться дядько Грім”, “Я сказала, ти скажи”;
показ пальчикового театру та інсценування знайомих творів усної народної творчості: “Печу-печу хлібчик”, “Ладки-ладусі”, “Сорока-ворона”, “Гоп-гоп, козуню”; казки: “Ріпка”, “Дід та баба”;
показ настільного та лялькового театрів: “Рукавичка”, “Колобок”, “Пішла киця по водицю”.

Показники компетентності дитини:
супроводжує рухами текст театралізованого дійства;
імітує рухи тварин;
розуміє позитивні та негативні вчинки персонажів, відповідно реагує на них;y емоційно сприймає театралізовані вистави;
проявляє свої почуття, намагається передати елементарні емоційні стани персонажів;
цікавиться різними видами театру;
   самостійно використовує іграшку як персонаж;
веде короткий діалог;  y виокремлює гарне і негарне у зовнішності героїв;
емоційно реагує на гарний сценічний костюм;
самостійно ініціює театралізовану діяльність; 
намагається по-своєму показати того чи іншого персонажа;
радіє, одягаючи маску чи сценічний костюм;
намагається перевтілитися в ігрову роль.

Немає коментарів:

Дописати коментар